حضور گروه آموزشی محکینو مستقر در مرکز رشد دانشگاه گیلان و عضو پارک علم و فناوری گیلان فعال در زمینه خدمات آموزشی(نظیر مشاوره، برنامه‌ریزی و آموزش) با به کارگیری فناوری‌های نو در اولین رویداد ملی کارآفرینی و نوآوری‌های آموزشی. گروه‌آموزشی محکینو یکی از 50 طرح برگزیده بودند که جواز شرکت در این رویداد را بدست آوردند. این رویداد با محوریت حوزه آموزش و ظهور فناوری‌های نو(نظیر هوش مصنوعی- واقعیت مجازی- اینترنت اشیاء) و قابلیت‌های کاربرد این فناوری‌ها در آموزش برگزار گردید. که با حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌های فناورانه فعال حوزه آموزش در زمینه‌های کشاورزی، خانواده، صنعت و تجارت، خدمات اجتماعی، آموزش مدارس و دانشگاه فعالیت داشته‌اند.

رویداد ملی کار آفرینی و نوآوری های آموزشی – سالن اجتماعات مرکز عالی امام خمینی

در تایم ارائه طرح محمدرضا فلاح راد نماینده تیم تحقیق و توسعه محکینو ، مدیرعامل موسسه آموزش‌یاران رادگستر و رهبر تیم تحقیق و توسعه به معرفی و ارائه محصولات و خدمات طراحی شده توسط این تیم پرداخت. که شامل دو طرح سامانه هوشمند سلامت در پاسخگویی و اپلیکیشن خدمت محور محکینو میشد. وی ابتدا به چرایی نیازها و حس خلأهای موجود در زمینه‌ی آموزش پرداخت، سپس با معرفی فناوری‌های نو که می‌توان به بهره‌گیری از آنها برای تأمین این نیازها پرداخت اشاره کرد.

نوبت ارائه طرح ایده محوری محکینو

اولین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی روز سه شنبه، 15 اسفند، 1402 توسط مرکز آموزش عالی امام خمینی, باشگاه نوآفرینی توسکانو، مرکز نوآوری و فناوری های نوین اینولند و تحت حمایت سیویلیکا در شهر کرج برگزار شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار شده، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه قرار گرفته و مقالات ارائه شده در این همایش از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس بهره‌مند می‌شود. گروه آموزشی محکینو در اولین حضور خود در یک رویداد ملی توانست در رقابت با کارآفرینان و استارتاپ‌های شاخص کشوری نتایج مورد قبولی را پیدا کند و در رده طرح‌های برتر این رویداد قرار بگیرد.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *