جلسه برنامه‌ریزی طرح کسب و کارهای دانش بنیان و دانش‌آموزی

در عصر تکنولوژی و رونمایی از دستگاه‌های هوشمند جدید و خلاقانه، چه فرصت‌ها و ابزارهای که با استفاده از این دیوایس های هوشمند فراهم میشود، نظیر هدستهای هوشمند همگی حاصل پرورش ایده و خلاقیت ذهن‌های خلاق است. از طرفی همه‌ ما ایده‌های جالب و قابل توجهی داریم که چون نه زمینه‌ای برای اجرا و نه زمینه‌ای برای ارائه آن داریم بسیاری از این ایده‌ها بدون توجه به پتانسیل چه بسا عظیم آنها از خاطر ما میرود. از طرفی دوره نوجوانی و جوانی را میتوان اوج ظهور این ایده‌ها دانست دوره ای که جوان با توجه به اشتیاقی که در وجود خود برای پیشرفت دارد و آن روحیه مبارزه و جنگندگی از پتاسیل بالایی برخوردار است.

اما در شرایط کنونی هیچ بستری برای کمک به رشد و پرورش پتانسیل در نوجوانان و جوانان دانش آموز وجود ندارد. جوانانی که سرشار از خلاقیت و افکار نو برای حل مسائل مهم و کاربردی که چون نه دانش کافی برای ورود به مسئله دارند، نه آشنایی کافی با مسئله دارند، از طرفی بستری برای کمک به رشد آنها فراهم نشده، به این شکل امکانی برای پیاده سازی افکار خلاقانه خود نمی‌بینند. از طرفی با تبلیغات و جوسازی برخی موسسات کنکوری و گروه‌های آموزشی که تنها مسیر پیشرفت را قبولی در رشته‌های خاص دانشگاهی معرفی می‌کنند و راهی برای رسیدن به موفقیت جز این مسیر وجود ندارد، اکثر دانش آموزان هرگز بدنبال اجرای طرح‌های خود نمی روند.

محکینو

موسسه آموزش‌یاران رادگستر تحت نام گروه آموزشی محکینو مستقر در مرکز دانشگاه گیلان و زیر مجموعه پارک علم و فناوری گیلان که خود حاصل پیاده سازی یکی از همین طرح‌های خلاقانه بوده و از طرفی نیز به موجب فعالیت‌های خود ارتباط ویژه‌ای با دانش‌آموزان دارد، از اینرو در نظر دارد که با همکاری و همراهی مدارس نسبت به برگزاری کلاس‌های خلاقیت و پرورش ایده در زمینه شناسایی، معرفی، آموزش برای استعدادهای درخشانی که پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری برای پرورش ایده‌ی آنها وجود دارد اقدام نماید.

برنامه‌حمایتی محکینو

خدمات گروه آموزشی محکینو در این راستا میتواند در زمینه‌های:

1- شناسایی و طرح‌ها و ایده‌ها

2- معرفی مسیر رشد و دورنمای پرورش ایده( از ایده تا اجرا)

3- برگزاری کلاس‌های پرورش ایده، شبکه سازی، طراحی زیست بوم کسب و کار، تیم سازی و …

4- معرفی ایده‌ها و طرح‌های برتر به شتابدهنده‌ها و مراکز رشد ایده

تمامی این فعالیت‌ها در زمینه آشنایی دانش آموزان با فرصت‌های نو، مسیر رشد در دنیا کنونی و شکوفایی استعدادهای فردی در نظر گرفته شده است و هدف آن معرفی درست فضای کسب و کار به دانش ‌آموزان است. از این رو بسیاری از خدمات موسسه در این زمینه رایگان می‌باشد.

قابل توجه علاقه‌مندان به شرکت در این طرح نحوه ثبت نام و نام نویسی برای حضور در این طرح و دوره‌ها از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی مجموعه اطلاع رسانی‌ میگردد.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *