همزمان با فرا رسیدن ایام هفته پژوهش باری دیگر دانشگاه گیلان میزبان برگزاری نمایشگاه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان بود. زمان برگزاری این نمایشگاه از 13ام تا 15ام آذرماه بود که مهمانان و بازدید کنندگانی از اقشار مختلف از جمله مدارس و پژوهشسراها، تا فعالین حوزه کسب وکار و دانش و همچنین مسئولین استانی بود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش دستاورده‌های علمی و پژوهشی هسته‌ها و واحدهای فناور مراکز رشد و دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیق و توسعه سازمان‌های دولتی استان گیلان بود. در این نمایشگاه غرفه‌هایی به چشم میخورد که محل ارائه خدمات و دستاوردهای چه حوزه کشاورزی، دامپروری، کاشت گیاه، محصولات صنعتی، دستاوردهای حوزه هواشناسی، آموزش هوشمند و … بود.

در این میان واحد ایده محوری محکینو زیر مجموعه مرکز رشد دانشگاه گیلان به عنوان یکی از موسسات زیر مجموعه پارک علم و فناوری یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود. از جمله دستاوردهای این مجموعه در پیش برد طرح سامانه سنجش سلامت در پاسخگویی، طراحی اپلیکیشن جامع و هوشمند محکینو که بستر ارائه دهنده خدمات مشاوره تحصیلی و آموزشی به دانشجویان و دانش آموزان است و ارائه آموزش‌های مهارت محور جهت توانمند سازی دانش آموزان برای ورود به مقاطع بالاتر از جمله خدمات مجموعه محکینو می‌باشد.

همچنین برگزاری کلاس‌های مشاوره تحصیلی و دوره‌های آشنایی با اصول هدف گذاری از جمله برنامه‌های اجرا شده گروه آموزشی محکینو در این نمایشگاه بود

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *