با برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری 1402 در روزهای چهارشنبه 14 و پنج‌شنبه 15 تیرماه توسط داوطلبان، شاهد پایان یک سال دیگر از تلاش و پشتکار دانش‌آموزان دوازدهمی و فارغ‌التحصیل برای پایان مقطع دبیرستان و کسب جواز ورود به سطح آموزش عالی بودیم. با پایان این ماراتن نفس‌گیر حال داوطلبان باید منتظر انجام فرآیند بررسی نتایج تا اوایل مرداد ماه و اعلام نتایج در اواسط مرداد ماه خواهند بود. بعد از انتشار کارنامه داوطلبین با انتشار دفترچه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش داوطلبین در موعد اعلامی مجاز به انتخاب رشته خواهند شد.

به این منظور هیئت کارشناسی محکینو برای انجام برنامه‌ریزی لازم به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبین گرامی تشکیل جلسه دادند. در طول این جلسه از اعضای هیئت مدیره موسسه تا سرتیم‌های مشاوره به تعریف سرفصل‌های خدمات انتخاب رشته‌ای و بررسی تغییرات احتمالی در فرآیند انتخاب رشته پرداختند و برنامه‌های خود برای انتخاب رشته را شرح دادند.

محل برگزاری جلسه در سالن جلسات مرکز نوآوری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان بود که این جلسه به مدت 150 دقیقه به طول انجامید. داوطلبین گرامی برای رزرو وقت مشاوره انتخاب رشته با شماره‌های 09190949248- 09190949258- 09190960253 تماس حاصل نمایند.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *