گروه آموزشی محکینوبه عنوان یکی از شرکت کنندگان در رویداد کسب‌وکارهای هوشمند و نوآورانه دانشگاه گیلان بود که در تاریخ 3 خرداد ماه 1402 در تالار حکمت برگزار گردید در این رویداد شرکت داشت و توانست رتبه اول را کسب نماید.

گروه آموزشی محکینو که در قالب استارتاپ علمی-آموزشی در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان مستقر می‌باشد و دو سالیست که به صورت رسمی کار خود را مرکز رشد واحدهای فناور آغاز کرده. در طول این مدت با توجه به فرآیندهای سازمانی و گذراندن فازهای تحقیقاتی مدتی است وارد فاز اجرایی شده‌.

رویداد کسب‌وکارهای هوشمند و نوآورانه که متولی آن مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان است که زیر نظر معاوت علمی – پژوهشی دانشگاه گیلان مشغول به فعالیت است برگزار گردید.

هدف از این رویداد شناخت و معرفی ایده‌ها و طرح‌هایی با پتانسیل بالا به جامعه علمی و سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب‌وکار و نمایندگان سازمان‌ها و ادارات دولتی، برای جذب حمایت‌ بوده است.

شرح برنامه‌های این رویداد

داوران رویداد کسب‌وکارهای نوآورانه

در آغاز برنامه جناب دکتر حماد ذرعی فروش مدیریت محترم مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان به تشریح اهداف برنامه به معرفی هفت گروه شرکت کننده در این رویداد و نحوه ارزیابی و سنجش طرح‌ها پرداختند، در ادامه به معرفی داوران این رویداد پرداختند که از میان چهار داور کارشناس میتوان به دکتر چائی بخش مدیریت فناوری مرکز رشد و دکتر محسن یوسفی پارسا هیئت علمی دانشگاه گیلان اشاره نمود.

در ادامه برنامه تیم‌ها در فرصت مقرر 10 دقیقه‌ای به نوبت به معرفی طرح و ایده‌های خود پرداختند که در ادامه 5 دقیقه هم برای پرسش و پاسخ داوران و کارشناسان سازمان‌های دولتی که میهمانان برنامه بودند در نظر گرفته شد.

گروه آموزشی محکینو که که پنجمین طرح ارائه دهنده در این رویداد بود با اجرای مهندس محمدرضا فلاح‌راد ، مدیرعامل این واحد فناور می‌باشد در این رویداد شرکت کرد.

در تشریح توضیحات جناب آقای مهندس محمدرضا فلاح‌راد میتوان به معرفی مجموعه، حوزه کاری و تیم اجرایی اشاره کرد. برای مثال در بخشی از صحبت‌ها با اشاره به سرعت روزافزون رشد فناوری و ورود آن به کسب‌وکارها درباره پتانسیل دست نخورده این پیشرفت‌ها در زمینه آموزش و مشاوره و برنامه‌ریزی پرداختند. از طرفی با فراگیری گرایش به هوش‌مصنوعی به کاربردهای آن در زمینه آموزش اشاره کردند. همچنین به سامانه سلامت در پاسخگویی که به عنوان یکی از طرح‌های محکینو به فاز اجرایی رسیده اشاره کردند.

مهندس محمدرضا فلاح‌راد – مدیرعامل محکینو

پس از پایان ارائه گروه‌ها بعد از استراحتی کوتاه با توجه به امتیاز دهی داوران با توجه به معیارهایی مانند جذابیت علمی و اقتصادی طرح‌ها، نحوه ارائه طرح، تیم اجرایی و … به ارزیابی پرداختند و که با توجه به این معیارها سه طرح برتر رویداد را معرفی نمودند. که در این میان نام واحد ایده محوری محکینو عنوان نخست را کسب کرد.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *