شب یلدا یا شب چله آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و درازترین شب سال است.ایرانیان باستان با باور اینکه فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر شده و تابش نور ایزدی افزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می کردند!
گفته شده کریسمس مسیحیان نیز ریشه در همین اعتقاد دارد !

شب یلدا برای هر ایرانی یادآور خاطرات و لحظات مهم زیادی است. اما برای دانش‌آموزان شرایط خاصی دارد. چرا که از جنبه‌ای نشانه‌ی پایان ترم اول تحصیلی و آغاز امتحانات پایان ترم می‌باشد. از طرفی با اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نخستین بار مرحله اول آزمون سراسری در دی ماه برگزار میشود.برای بسیاری از دانش‌آموزان این تازه شروع یک چالش مهم میباشد، چالشی که در آن باید به نبرد مقابل غول امتحانات و کنکور بروند. حس و حالی که برای همه پیش آمده، که در طول این شب لحظاتی به در فکر استرس امتحانات غرق شده‌ایم.
پیشاپیش مجموعه محکینو شب یلدا را به شما همه عزیزان تبریک گفته و امیدواریم که پس از این شب با انرژی و اراده قوی به سمت موفقیت حرکت کنید. هدیه ویژه امشب ما برای شما، یک جلسه مشاوره رایگان و شرکت رایگان در آزمون دی ماه محکینو میباشد. برای استفاده از این هدیه از طریق کانال های ارتباطی با تماس اقدام نمایید.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *