محکینو در همایش اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان در عرصه های رباتیک ، هوش مصنوعی ، آموزش انواع فرم ورود ، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و مهم تر از همه شبکه کسب و کار های نو و دانش بنیان یکی از موسسات فعال در معرفی شد .

سالن همایش‌های کانون پرورش فکری گیلان

تاریخ و محل برگزاری برنامه

این برنامه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در میدان انتظام ، خیابان نظام پزشکی در اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان هم به صورت نمایشگاه و هم به صورت همایش با حضور پرشور مخاطبان برگذار شد . در این همایش در زمینه های متفاوتی مانند هوش مصنوعی ، طرح شبکه کسب و کار ویژه دانش آموزان ، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی ، نجوم ، فیلم سازی ، رباتیک ، اسکرچ و… سخن به میان آمد.

خلاصه برنامه

این برنامه در ابتدا با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و با سخنرانی مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان در رابطه با شناخت و پرورش استعداد های کودکان و نوجوان و همچنین نقش کودکان و نوجوانان در جامعه و در آینده ادامه یافت.

مهندس محمدرضا فلاح راد

در این برنامه گروه آموزشی محکینو در ابتدا ویدئویی با موضوع معرفی هوش مصنوعی به نمایش گذاشت، سپس با سخنرانی مهندس محمدرضا فلاح راد در رابطه با طرح شبکه کسب کار های نو و دانش بنیان مسیر تازه‌ای را برای دانش آموزان معرفی کردند مسیری که می‌توانید این دیدگاه را به خانواده ها و دانش آموزان بدهد که هر دانش آموزی با داشتن یک ایده ناب و با تکیه بر تلاش و پشتکار خود می تواند مدیر کسب و کار خود باشد.

اهداف طرح

اهمیت این طرح آنجاست که بسیاری از دانش آموزان که دوران تحصیلی خود را می‌گذرانند جز عده‌ای اندک برنامه‌ای یا هدف برای آینده خود در نظر ندارند، که یکی از مهم ترین عوامل آن مقتضای سنی و نرسیدن به بلوغ فکری می‌باشد. حالا اونچه که ما اومدیم در این طرح ارائه دادیم در کنار مسیر درسی، می‌توانند ذهنیت خلاق خود را پرورش دهند و به دنبال استعداد و توانایی‌های خود اهداف بلندمدتی برای خود متصور شوند. برای آگاهی بیشتر از این طرح می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *