امضای تفاهم نامه‌ی همکاری میان موسسه آموزش یاران رادگستر ( گروه آموزشی محکینو) و شرکت شتاب حامی ایرسا (شتاب دهنده ایرسا ) صورت گرفت.
یک سمت تفاهم نامه مهندس محمدرضا فلاح راد مدیرعامل موسسه آموزش یاران رادگستر و در سمت دیگر تفاهم نامه مهندس نادر مراد نجاتی مدیر عامل شتاب دهنده ی ایرسا حضور داشتند.
این تفاهم نامه در راستای همکاری میان دو مجموعه برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود ، که هر یک برای پیشبرد بیش از پیش اهداف طرفین می باشد.
از آنجا که موسسه آموزش یاران رادگستر فعال در عرصه آموزش ، مشاور ه و برنامه ریزی تحصیلی ، مشاوره شغلی ، مشاوره کسب و کار ، برگزار کننده دوره ها و همایش های مهارتی و علمی ، راه اندازی کسب و کار و شکل گیری یک زیست بوم دانش بنیان ویژه دانش آموزان می باشد.
از طرفی شتاب دهنده ایرسا فعال در حوزه شناسایی و گزینش ایده های برتر ، همکاری برای شکل گیری و رشد استارتاپ ها و سرمایه گذاری بروی ایده های مستعد رشد می باشد .

جلسه امضا تفاهم نامه

از این رو با استقرار گروه آموزشی محکینو در شتاب دهنده ایرسا واقع در استان البرز با کمک هم و با استفاده از ظرفیت یکدیگر می توانند در حوزه شناسایی ایده های خلاقانه و ناب در میان جامعه دانش آموزی و شناسایی نوابغ این جامعه ، کمک به رشد و هدایت فکری _ معنوی _ مادی آنها همکاری نمایند. این همکاری با هدف ایجاد یک پل میان نوابغ و استعدادهای درخشان دانش آموزی به سوی فرآیند پیاده‌سازی ایده‌های خود در مسیر مدرسه تا دانشگاه می‌باشد.

admin

ادمین محکینو

https://mahakino.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *